آموزه هایی در باب Excel (اکسل)

نکات کلیدی و پست های آموزشی کار با صفحات گسترده در سطوح مختلف، مقدماتی، پیشرفته و حرفه ای

آموزه هایی در باب Excel (اکسل)

نکات کلیدی و پست های آموزشی کار با صفحات گسترده در سطوح مختلف، مقدماتی، پیشرفته و حرفه ای

نکات کلیدی و کاربردی برای استفاده از نرم افزار Excle در سطوح مختلف مقدماتی، پیشرفته و حرفه ای

ابزار Slicer در اکسل

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ

ابزار Slicer برای فیلتر کردن اضافه شده است و قابلیت اصلی آن در ساده تر کردن فرآیند فیلتر کردن و ساخت دشبوردهای اکسلی است. این ابزار کار فیلتر را تا حدود زیادی آسان و کاراتر نمده است. در این نحوه فیلتر کردن کاملا مشخص است که چه فیلتر هایی اعمال شده و نیازی به چک کردن تک تک فیلتر ها نیست. برای استفاده از این این ابزار اطلاعات وارد شده در اکسل را به Table تبدیل می کنیم. برای این کار اطلاعات وارد شده را انتخاب و از تب Home گذینه format as table را انتخاب و یکی از قالب های جدول را به دلخواه انتخاب می کنیم.


فیلتر


برای افزودن فیلتر داشبوردی slice از تب Insert گذینه slice را انتخاب می کنیم. در کادر محاوره ای ظاهر شده ستونهایی را که می خواهیم بر اساس آنها فیلتر کنیم انتخاب می کنیم.


فیلتر


حال با کلیک کردن روی گذینه هایی که در کادر های فیلتری slice برای هر ستون ایجاد شده اطلاعات فیلتر می گردد. برای انتخاب بیش از یک گذینه نیز باید کلید کنترل را نگه دارید.


فیلتر



  • مهدی عباسپور شاهمرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی